Zápisky 2017

Maxem do Prahy a na lodi je dobrá zábava

16. 10. 2017

Zápisek dlouho nebyl. Není to tím, že by se nic nedělo. Je to tím, že je to právě naopak. Děje se toho moc. Kolem na Kolničku. Asi poslední pěkný dni tohodle podzimoléta. Tam to točí televize....

Libe a Libe a Liberec

22. 08. 2017

V pátek odpoledne se cachtáme v bazénu a grilujem burgery. Žít život v týhle době - to je fakt nechutný.V sobotu Maxem do Liberca. Běžíme RunTour. Skvělá a kopcovitá trať kolem ZOO. Dobíháme...

Holywood Baliny

14. 08. 2017

Další víkend bez alkoholu. Šetřím sebe a šetřím prachy. Kolo. V sobotu přes Lipník do Kozlan. Tam padám dírou do sklepa. Teče mi krev! Zpátky proti větru. Proti všem! U Trnavy hlaďák jak...

Vidím Znojmo

09. 08. 2017

To si takhle šlapeš na kole z Kanciborku a najednou seš ve Znojmě. Jeli jsme přes Jaroměřice, v Hostimi limonáda u rybníčka. Ale ten hostinskej, ten je nějakej divnej. Tuhle návštěvu úplně...

Poslední dvacetiny

01. 08. 2017

Ráno vlakem do Dolního Smrčnýho a pak pěšky do Okříšek. Dobře. Počasí se povedlo. Uprostřed sjezdovky na Jalovci dáváme první větší pauzu. Někdo vytahuje šampáňo. Někdo vytahuje jahody....

Tour de Třeboň

25. 07. 2017

Dobrý večer a dobré ráno. Sedáme do maxíka a jedem přes Dačice do Třeboňe. Po cestě vidíme zubři. Ubytko máme u Báby. Je to v centru a je to hezké. Večer už volá Bolina, že jsou s Jančou v...

Víkend motoráček

17. 07. 2017

Sobota ráno. Snídáme několik toastů a vyrážíme Maxíkem do Brna. V Brně si Peťa v rychlosti kupuje troje boty. Já se držím. Nekupuju nic. Pokračujeme do Olomouce. Parkování nacházíme během...

Meziříčko a Ludwigsburg

10. 07. 2017

Meziříčko Na den slovanských věrozvěstů Cyrila, Metoděje a den upálení Mistra Jana Husa se tradičně koná Magorovo Vydří ve mlejně u Skaláka. Ani letos jsem nedokázal odolat vábení...

Placebo

27. 06. 2017

Já jsem sliboval pravidelně, ale nemyslel jsem každej den. Jenže to si tak jedeš na kole z práce a dozvíš se od Slavíčka, že máš za dvě hodiny volňásky na Placebo v Brně. No tak jedeš, že...

Recyklovíkend

26. 06. 2017

Je to pořád trochu zvlaštní pocit na tom kole, ale žít se musí. Takže proběhl parádní cyklovíkend. V sobotu jsme vyrazili směrem do Hluboké, kde jest Svatojakubský pivovar. Sedla na nás...

Rekapitulace poslední pětiletky a novej start blogování

23. 06. 2017

Uf. Tak jdeme na to. Tohle nebude úplně jednoduchý. Je to pět let, co jsem přestal tyhle zápisky psát. Důvod k tomu byl. V roce 2014 jsem se pokusil o návrat tohodle webu na výsluní internetovejch...